Τα 4 κόλπα των ειδικών για γρήγορο και εύκολο βραδινό ύπνο!

 

Οι εμπειρογνώμονες του ύπνου έχουν βιώσει από αυτό που περνάτε. Τι κάνουν λοιπόν όταν έχουν αϋπνίες ; Εδώ είναι μερικά κόλπα για τον ύπνο από τους ίδιους τους ειδικούς:

Μυϊκή χαλάρωση

Η σωματική ένταση μπορεί να σας κρατήσει ξύπνιους. Μια απλή λύση είναι να εκτελέσετε την προοδευτική τεχνική χαλάρωσης των μυών:

  • Σφίξτε αργά και χαλαρώστε τους μυς σας.
  • Ξεκινήστε από τα δάχτυλα των ποδιών σας και στη συνέχεια συνεχίστε μέχρι να φτάσετε στο κεφάλι σας.
  • Κάνετε αυτό σε διαστήματα πέντε δευτερολέπτων.
  • Ολοκληρώστε αυτή την τεχνική έχοντας στο μυαλό σας ότι είστε σε ένα ήσυχο περιβάλλον, όπως μια ήσυχη παραλία.

Παράδοξο κόλπο ύπνου

Αν είστε ένας από εκείνους που δεν μπορούν να κοιμηθούν γιατί ανησυχείτε για τον ίδιο τον ύπνο, εδώ είναι μια μοναδική προσέγγιση: σκεφτείτε ότι πρέπει να παραμείνετε ξύπνιοι. Αυτό μπορεί να σας μπερδέψει, αλλά πραγματικά σας βοηθά να κοιμηθείτε, επειδή μειώνει το άγχος και ακόμη και χαλαρώνει το μυαλό σας.

Smoothie για Καληνύχτα

Αν τρώτε ένα σνακ πριν από τον ύπνο, ήρθε η ώρα να γίνετε σοφοί στην επιλογή του τι να φάτε τη νύχτα. Μπορεί να μην το γνωρίζετε, αλλά αυτό που τρώτε διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στο πόσο καλός θα είναι ο ύπνος. Αντί για το συνηθισμένο σνακ, πιείτε ένα smoothie με τα ακόλουθα συστατικά:

  • Γάλα αμυγδάλου χαμηλών θερμίδων
  • Γιαούρτι, χωρίς λιπαρά
  • Κατεψυγμένα κεράσια
  • Κανέλα

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε άλλα συστατικά, αλλά τα πρώτα δύο είναι ωφέλιμα για τη βελτίωση του ύπνου σας. Επίσης, τα κεράσια είναι γνωστά ότι αυξάνουν τον ύπνο μέχρι και μια ώρα περισσότερο.

πηγή: filoitexnisfilosofias