Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies.

Επτά σημάδια ότι το στρώμα μας χρειάζεται αλλαγή!

Posted by vicky 12/10/2019 0 Comment(s)

Η σωστή ποιότητα και ποσότητα ύπνου αποτελεί απαραίτητο στοιχείο στην ενδυνάμωση του οργανισμού μας και στην διατήρηση καλής φυσικής και νοητικής κατάστασης, ώστε να είμαστε να ανταπεξέλθουμε στις δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες της καθημερινότητας.

Ωστόσο σύμφωνα με την μελέτη Sleep in America που διεξήγαγε ο Εθνικός Οργανισμός Ύπνου (NSF) προέκυψε ότι το 75% των ενηλίκων στις Ηνωμένες Πολιτείες αντιμετωπίζει προβλήματα ύπνου, ενώ το 60% των συμμετεχόντων στην έρευνα υποστήριξε ότι κατά την διάρκεια της ημέρας η κούραση λόγω αϋπνίας επηρεάζει την απόδοση τους στις διάφορες δραστηριότητες.

Οι λόγοι που προκαλούν αϋπνία και εν γένει προβλήματα ύπνου μπορεί να είναι πολλοί από μία σωματική ή ψυχική πάθηση μέχρι και πιο πρακτικά εμπόδια, όπως η επιλογή ενός ακατάλληλου στρώματος. Παρακάτω υπάρχουν επτά σημάδια που αποδεικνύουν ότι ήρθε η ώρα να αντικαταστήσετε το δικό σας στρώμα.

1. Πόσο χρονών είναι το δικό σου στρώμα;

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, τα στρώματα έχουν και αυτά όριο ηλικίας περίπου οκτώ χρόνων, αλλά η διάρκεια ζωής του κάθε είδους στρώματος εξαρτάται και από τον εκάστοτε κατασκευαστή, από την ποιότητα και τον τύπο, από το αν κοιμόμαστε μόνοι ή με ένα σύντροφο αλλά ακόμα και από τον τρόπο με το οποίο κοιμόμαστε σε αυτό.

Όπως είναι λογικό και τα στρώματα ύπνου δεν έχουν σχεδιαστεί να διαρκούν για πάντα, εάν λοιπόν ένα στρώμα έχει ξεπεράσει κατά πολύ το όριο των οκτώ με δέκα χρόνων είναι σημαντικό να αντικατασταθεί σύντομα και αυτό σίγουρα θα συμβάλλει στην βελτίωση τυχόν προβλημάτων ύπνου που μπορεί να αντιμετωπίζουμε.

2. Τα «αφράτα» στρώματα

Εάν υπάρχει βαθούλωμα στο στρώμα σας ή έχει πάρει τη μορφή του σώματος σας, τότε πρέπει οπωσδήποτε να πάρετε ένα καινούριο, καθώς το βαθούλωμα ή τα σπασμένα ελατήρια είναι η κατεξοχήν απόδειξη ότι το κρεβάτι σας έχει υποστεί σημαντική φθορά. Επιπλέον στα λεγόμενα στρώματα αφρού μνήμης, ύστερα από μεγάλο χρονικό διάστημα είναι πιθανό να ξαπλώνουμε και να νιώθουμε ότι βουλιάζουμε, σε αυτή την περίπτωση η αντικατάστασή τους κρίνεται απαραίτητη.

3. Προβλήματα με την σπονδυλική στήλη

Μία συνηθισμένη συνέπεια κακού ύπνου είναι τα προβλήματα στον αυχένα και την σπονδυλική στήλη, προβλήματα που προκύπτουν κυρίως λόγω της μη ευθυγράμμισης της πλάτης μας κατά την διάρκεια της νύχτα. Αυτό μπορεί να οφείλεται τόσο στην στάση του ύπνου μας όσο και στο τύπο του στρώματος που χρησιμοποιούμε.

Στην δεύτερη περίπτωση, εάν το στρώμα είναι πολύ σκληρό ή επίπεδο αυτό θα επηρεάσει την σωστή στάση της σπονδυλική σας που πρέπει να έχει μία φυσική καμπύλη S ακόμα και όταν ξαπλώνεται ανάσκελα. Ένα καλό μαξιλάρι μπορεί επίσης να σώσει την κατάσταση, εφόσον όμως το πρόβλημα δεν αντιμετωπιστεί, το στρώμα πρέπει να αλλάξει ανεξάρτητα από την ποιότητα ή την διάρκεια ζωής του.

4. Άβολο κρεβάτι

Όσο απλό κι αν ακούγεται, πολύ άνθρωποι δεν μπορούν να προσδιορίσουν αν τα προβλήματα ύπνου οφείλονται σε πρακτικά ζητήματα, όπως ένα άβολο στρώμα ή σε ψυχογενείς και παθολογικούς παράγοντες. Ένα κρεβάτι όμως μπορεί να φαίνεται άνετο αλλά στην διάρκεια της νύχτα μπορεί να μην έχει όλα τα στοιχεία που συμβάλλουν σε ένα ξεκούραστο ύπνο. Επιπλέον, σε πολλές περιπτώσεις, ενώ αρχικά η επιλογή του στρώματος ήταν αποτελεσματική, με την πάροδο του χρόνου, οι απαιτήσεις του σώματος αλλάζουν και το στρώμα τόσο λόγω φθοράς όσο και διαφοροποίησης των απαιτήσεων μας παύει να προσφέρει ανακούφιση στο σώμα μας. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι πολλές φορές η επιλογή του στρώματος είναι λάθος εξαρχής καθώς πολύ άνθρωποι δεν αναγνωρίζουν τις ανάγκες του οργανισμού τους, αλλά εστιάζουν στην φαινομενική άνεση του προϊόντος.

5. Αϋπνίες, πόνος και δυσκολία

Αν ξαπλώνετε να κοιμηθείτε και ξυπνάτε την επόμενη ημέρα περισσότερο κουρασμένοι, αν αντιμετωπίζετε πόνο στην πλάτη το πρωί αλλά ύστερα από ένα καλό τέντωμα ο πόνος σταδιακά υποχωρεί, αυτό αποδεικνύει ότι το στρώμα σας δεν κάνει καλά την δουλειά του.

Ένα σκληρό στρώμα δεν είναι πάντα το κατάλληλο. Αντίθετα, σύμφωνα με μία μελέτης από το ίδρυμα Kovacs στην Μαγιόρκα, τα μεσαία στρώματα παρέχουν μεγαλύτερη άνεση και είναι περισσότερο αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση του χρόνιου μυϊκού πόνου στην πλάτη.

6. Επιδείνωση αλλεργιών ή αναπνευστικών προβλημάτων

Σε περιπτώσεις που εμφανίζεται συμπτώματα αλλεργίας ή ασθματικά προβλήματα, ενώ δεν πλησιάζει άνοιξη ή εποχή που εμφανίζετε συνήθως τέτοια προβλήματα είναι πιθανό το στρώμα σας να φταίει γι’ αυτή την έξαρση συμπτωμάτων.

Τα ακάρεα που συσσωρεύονται στα στρώματα με τον καιρό μπορούν να προκαλέσουν αλλεργικές αντιδράσεις αλλά και κρίσεις άσθματος. Η αποστείρωση και ο καθαρισμός με ατμό μπορούν να περιορίσουν το πρόβλημα, εάν όμως και αυτό ο καθαρισμός δεν εξαλείψει το πρόβλημα, ένα καινούριο στρώμα είναι η λύση.

7. Αυξομείωση του βάρους

Η μεταβολή του σωματικού βάρους ή και προσθήκη ενός συντρόφου στον ύπνου, είναι πιθανό να επηρεάσουν την ποιότητα του ύπνου. Η αύξηση του σωματικού βάρους συμβάλλουν στην ταχύτερη φθορά του κρεβατιού. Σε αυτές τις περιπτώσεις λοιπόν η αγορά ενός καινούριου στρώματος θα αποτρέψει την εμφάνιση τυχόν προβλημάτων με τον ύπνο μας.

πηγη: ecozen.gr

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνίσουμε εμείς μαζί σας!

 

Αποστολή Κλείσιμο