Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies.

Γιατί ξυπνάμε κουρασμένοι

Posted by vicky 12/10/2019 0 Comment(s)

Γιατί ξυπνάμε κουρασμένοι; Τρεις πιθανοί λόγοι....

Ο ποιοτικός ύπνος είναι πολύ σημαντικός για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού ενώ εξίσου σημαντικό είναι να κοιμόμαστε τουλάχιστον οκτώ ώρες σύμφωνα με τους ειδικούς.

Πολλοί άνθρωποι, όμως, ενώ έχουν κοιμηθεί αρκετές ώρες, ξυπνούν κουρασμένοι και με άσχημη διάθεση πράγμα που επηρεάζει όλη τους την ημέρα. Πού μπορεί να οφείλεται αυτό και τι μπορείτε να κάνετε αν συμβαίνει και σε εσάς;

Δείτε τρεις βασικές αιτίες…
1. Λάθος μαξιλάρι :
Ένα μεγάλο και αφράτο μαξιλάρι δεν είναι το κατάλληλο για τη σπονδυλική σας στήλη.
Το μαξιλάρι πρέπει να είναι σχετικά λεπτό ώστε να μη φέρνει τον αυχένα σε κάμψη.
Χρησιμοποιείτε μόνο ένα μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι σας, καθώς τα παραπάνω μαξιλάρια παραμορφώνουν τη σπονδυλική στήλη ενώ κοιμάστε, προκαλώντας σταδιακά πόνους στο σώμα.
Το μαξιλάρι πρέπει να στηρίζει μόνο το κεφάλι και το λαιμό και όχι τους ώμους.
Αν συνηθίζετε να κοιμάστε μπρούμυτα, αποφύγετε το μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι.

2. Ηλεκτρονικές συσκευές:
Οι άνθρωποι που ασχολούνται πριν κοιμηθούν με ηλεκτρονικές συσκευές δυσκολεύονται να ξυπνήσουν, σε αντίθεση με όσους επιλέγουν ένα τυπωμένο βιβλίο, σύμφωνα με έρευνες.
Το μπλε φως που εκπέμπουν τα smartphones και τα τάμπλετ, καταστέλλει τη μελατονίνη, την ορμόνη του ύπνου. Αν θέλετε ένα ποιοτικό ύπνο, κλείστε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές (υπολογιστές, κινητά, τάμπλετ, eReaders) μιάμιση ώρα πριν πάτε για ύπνο.

3. Κακό στρώμα και στάση ύπνου:
Ο τρόπος που κοιμάστε, αλλά και η κακή υποστήριξη του σώματος,από ένα κακό στρώμα, μπορεί να προκαλέσει
ή να επιδεινώσει τα μυοσκελετικά προβλήματα που έχετε.

Η κακή στάση ύπνου και ένα ακατάλληλο στρώμα, μπορεί να προκαλέσει πόνο στον αυχένα, αν το μαξιλάρι είναι πολύ ψηλά ή πολύ χαμηλά,
πόνο στον ώμο, αν κοιμάστε σε πλάγια θέση με το κεφάλι πάνω στο χέρι σας, αλλά και πόνο στη μέση, ιδιαίτερα αν κοιμάστε μπρούμυτα, πάνω στο στομάχι σας.
Χρόνιες συνήθειες ύπνου μπορεί να είναι υπεύθυνες για πόνους στον αυχένα, την πλάτη ή τη μέση.
Υιοθετώντας την κατάλληλη στάση στον ύπνο και με το κατάλληλο για εσάς στρώμα, από την Vicky Strom,
θα απαλλαγείτε από τους έντονους πόνους, στον αυχένα, τους ώμους, τη μέση και τους γοφούς.
Και μην ξεχνάτε πως για να έχουμε μια πολύ καλή ημέρα,
θα πρέπει να έχουμε ξεκουραστεί και σωστά, με έναν πολύ όμορφο νυχτερινό ύπνο.

Γιατί η καλή ημέρα ..... από την νύχτα φαίνεται !!!
 

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και θα επικοινωνίσουμε εμείς μαζί σας!

 

Αποστολή Κλείσιμο